Адбыўся выпадак у кватэры шматкватэрнага дома?

Такім чынам, дагавор страхавання вы заключылі. Страхавую прэмію заплацілі. А што рабіць, калі раптам Ваша кватэра пацярпела? Якія дзеянні трэба распачаць, што рабіць, куды звяртацца? Як правільна заявіць страту ў страхавую кампанію? Як атрымаць страхавое пакрыццё ў поўным аб'ёме?

Пры наступе падзеі, якое можа быць прызнана страхавым выпадкам, перш за ўсё, неадкладна звярніцеся ў:
  • органы ўнутраных спраў;
  • пажарную аварыйна-выратавальную службу;
  • арганізацыю, якая ажыццяўляе абслугоўванне і эксплуатацыю шматкватэрнага дома, у якім знаходзіцца застрахаваная кватэра.

Заявеце аб тым, што адбылося падзеі настолькі хутка, наколькі гэта ўяўляецца магчымым (але не пазней 3 (трох) рабочых дзён) у нашу страхавую кампанію і атрымаеце інструкцыю па далейшых дзеяннях.

Прыміце разумныя і даступныя ў абставінах, якія склаліся меры па змяншэнню магчымых страт.

Захавайце пашкоджанні кватэры ў тым выглядзе, у якім яно апынулася пасля здарэння падзеі для агляду яго прадстаўніком страхавой кампаніі, калі гэта не прывядзе да яшчэ большага шкоды. Забяспечце прадстаўніку страхавой кампаніі, кампетэнтных органаў магчымасць бесперашкоднага агляду пашкоджанай кватэры для высвятлення прычын і абставінаў яе пашкоджанні.

Збярыце і перадайце дакументы, неабходныя для атрымання страхавога пакрыцця, у адпаведнасці з умовамі дагавора страхавання, ад Вас спатрэбіцца:
  • пісьмовую заяву аб выплаце страхавога пакрыцця з падрабязным пералікам пашкоджанняў кватэры, з указаннем прычын, абставінаў;
  • акт агляду страчанай або пашкоджанай кватэры;
  • дакументы, якія пацвярджаюць факт, прычыны, абставіны наступу заяўленага выпадку, памер нанесенай шкоды.

Аднак памятайце, страхавое пакрыццё выплачваецца, калі вы своечасова аплачвалі страхавую прэмію. Запазычанасць па аплаце дагавора страхавання можа стаць прычынай адмовы ў выплаце страхавога пакрыцця!

За падрабязнай кансультацыяй вы можаце звярнуцца да нас, патэлефанаваўшы па нумары 128 ў нашу Страхавую інфалінію 128.