З клопатам аб дзецях

Парадак звароту да страхоўшчыка для вырашэння пытання аб страхавой выплаце па дагаворах страхавання, заключаных у падраздзяленнях ААТ "ААБ Беларусбанк” у рамках праграмы “З клопатам аб дзецях" (Правілы №10 дабравольнага страхавання ад няшчасных выпадкаў).

Для вырашэння пытання аб страхавой выплаце неабходна ў пісьмовай форме не пазней за 45 каляндарных дзён з дня наступлення падзеі, якое можа быць прызнана страхавым выпадкам, паведаміць пра яго ў ЗАСТ "Прамтрансінвест" шляхам падачы заявы аб страхавой выплаце.

Паколькі застрахаваную асоба з'яўляецца непаўналетнім, заява падаецца ад імя яго законнага прадстаўніка (бацькоў).

Падаць заяву можна любым зручным для Вас спосабам з ніжэйпералічаных.

Асабіста, наведаўшы наш офіс. Пры асабістай падачы заявы ў офісе нашы работнікі на месцы пададуць Вам бланк заявы і зробяць копіі з дакументаў.

Па пошце. Для гэтага запампуйце бланк заявы і ўласнаручна запоўніце яго ў адпаведнасці з узорам.

Заяву і прыкладзеныя да яго дакументы (пералік ніжэй) дашліце па пошце на адрас: 220137, г. Мінск, вул. Радыяльная, д. 34/1, ЗАСТ «Прамтрансінвест». Калі палічыце магчымым і неабходным, сканаваныя копіі / фатаграфіі заявы і прыкладаемых да яго дакументаў могуць быць папярэдне накіраваны на адрасы электроннай пошты ns@promtransinvest.by і damage@promtransinvest.by.

ВАЖНА. Страхавая выплата вырабляецца толькі пры наяўнасці ў страхавой арганізацыі арыгіналаў даведкі, іншых дакументаў медыцынскіх устаноў, якія пацвярджаюць наступ выпадку і ўстаноўлены дыягназ. Таму незалежна ад адпраўкі копій / фатаграфій дакументаў па электроннай пошце, дакументы на папяровым носьбіце ў абавязковым парадку павінны быць адпраўленыя па пошце па адрасе 220137, г. Мінск, вул. Радыяльная, д. 34/1, ЗАСТ "Прамтрансінвест".

Пры прычыненні ў выніку няшчаснага выпадку шкоды здароўю да заявы аб страхавой выплаце прыкладаюцца наступныя дакументы:

  • дагавор страхавання-копія;
  • дакумент, які сведчыць асобу законнага прадстаўніка (аднаго з бацькоў) застрахаванай асобы-копіі двух апошніх разваротаў пашпарта (старонкі 30-31 і 32-33);
  • дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы законнага прадстаўніка (бацькоў) застрахаванай асобы, – копія старонкі пашпарта з адзнакай аб дзецях або копія пасведчання аб нараджэнні дзіцяці;
  • даведка альбо выпіска з амбулаторнай карты (гісторыі хваробы) хворага з указаннем наступнай інфармацыі: дата няшчаснага выпадку, анамнез, поўны дыягназ, час знаходжання на лячэнні, праведзенае лячэнне. Даведка павінна быць заверана пячаткай лячэбнай установы і выдаў яе лекара, падаецца (накіроўваецца па пошце) у арыгінале (прыкладная форма даведкі);
  • пры наступе няшчаснага выпадку ў выніку супрацьпраўных дзеянняў трэціх асоб, акрамя названых вышэй дакументаў, – даведка з следчых органаў аб факце здарэння (арыгінал).

У залежнасці ад характару насталага падзеі, яго наступстваў і іншых абставінаў мы можам запытаць таксама і іншыя дакументы, неабходныя для разгляду страхавога выпадку (даведка МРЭК – пры ўсталяванні групы інваліднасці, рашэнне суда, дакументы кампетэнтных органаў, органаў ЗАГС – у выпадку прычынення шкоды жыццю, заключэнне судова-медыцынскай экспертызы і т.п.).

Пры ўзнікненні пытанняў аб ходзе разгляду заявы вы заўсёды можаце звязацца з намі па электронным адрасе ns@promtransinvest.by  або па тэлефоне (017) 297 04 41.